Cégünknél 300 szakértő és közel 100 főmunkatárs szolgálja ki több mint 30.000 ügyfelünket. Tevékenységünk központjában az ügyfél áll, munkatársaink több csatornán keresztül napi kapcsolatban állnak előfizetőinkkel.
Ezért nagy hangsúlyt fektetünk munkatársaink kiválasztására, folyamatos fejlesztésére, képzésére. Ugyanakkor fontosnak tartjuk, hogy kollégáink kulturált, modern munkakörnyezetben, korszerű eszközökkel, jó hangulatban dolgozzanak.
Kiadványainkat és szolgáltatásainkat ügyfélmenedzsereink közvetítik callcentereinkből székhelyünkön (Budapesten) és Nyíregyházán.

Munka a call centerben
Képzéseink, Tanácsadói Napjaink, workshopjaink helyszíne saját oktatótermünk.

Oktatótermünk
Konferenciáink, országos rendezvényeink helyszíne például a Lurdy Konferencia- és Rendezvényközpont, de minden megyeszékhelyen – és nagyobb városokban – is jelen vagyunk.

Rendezvény a Lurdy Házban